Sunday, June 17, 2007

الاستاذ عادي

انا بقالي يومين مخنوق علي الاخر
ومش عاوز اكلم حد ولا اشتكي لحد علشان كل واحد اكلمه يقلي خليك عادي الدنيا كلها متستهلش وانت مكبر المواضيع زهقت وارفت من رد فعل الناس اكتر ما انا متضايق

كل الناس بتقلي خليك انسان عادي وهما مش عرفين اني طول عمري اللي فات وانا بحارب الاستاذ عادي
بس شكل الاستاذ عادي هينتصر المرة دي ويخليني ابقه عادي

يعني عادي ....ء
اخبار اهرام عادي
موت حياة عادي
حماس قتح عادي
كل حاجة عادي

انا صحيح اتولدت ولادة عادية
ودخلت مدارس عادية
واتربيت تربية عادية
بس بحاول اعيش بطريقة غير عادية
مش معقول اعيش عيشة الاستاذ عادي
اشتغل شغلانة عادية
اتجوز جوازة عادية
واخلف ولد اسمه (عادي) وبنت اسمها (عادية
واربيهم تربية عادية
وفي الاخر اموت موتة عادية

بصراحة الحياة تبقي زي كوباية ميه بارده في ليلة شتاء باردة بتشربها وانت مش عطشان

علي فكرة يمكن دي مش اول مرة امر بهذة الحالة ( تعب نفسي وبدني و ضيق من البيت والشغل والاجدد اني حتي ملاذي الاخير وصحبتي اصبحت من اسباب ضيقي )ء
بس الجديد اني كنت دائما لما امر بهذة المرحلة واحس اني خلاص وصلت لقاع البحر وبتخنق (بضرب برجلي بقوة علشان اطلع لفوق ) بس للاسف المرة دي كل ماضرب برجلي علشان اطلع من اللي انا فيه بغرس في الارض اكتر لحد ما تعبت وشكلي كدة هستسلم خلاص

ومحدش يقلي عادي
لاني مش ممكن هكون الاستاذ عادي
نفسي في واحد ياخذ بايدي من القاع ويقلي كدة مش عادي
نفسي في واحد يقلي كلام مش عادي
نفسي في واحد ياخد رد فعل مش عادي
نفسي في واحد يكون مش الاستاذ عادي

في النهاية يا أنا يا عادي


2 comments:

asadeldin said...

يا حبيب قلبي انا نفسي اكون جنبك و عمري ما هتخلى عنك انا بحبك جدا يا احمد يا انا و حاول تكون مش عادي زي مانت عايز و ثق ان انت صح الصح يا اطيب قلب و للحديث بقية لما اشوفك

mostafa rayan said...

فعلا لازم نحارب كل شيءعادي ونحاول نعيش الحياة بشكل غير عادي
هذه البوست كمان مش عادي